Bine ati venit pe siteul nostru!

Returnari & Schimburi



Returnari & Schimburi

Va rugam sa cititi aceste randuri:

1. Zebu.ro este un magazin online de produse personalizate.. Produsele noastre NU sunt deja personalizate! Avem pe stoc tricouri, cani etc pe care le personalizam in momentul in care primim comezile dvs.

2. De aceea, spre deosebire de magazinele cu produse obisnuite, pe noi, returul unui produs ne pune intr-o situatie dificila deoarece, daca de ex. ati gresit marimea unui tricou si ni-l returnati, noi vom ramane foarte probabil cu el pe stoc (adica banii, timpul si munca depusa pentru a face acel produs, vor fi pierdute). Este extrem de mica probabilitatea ca altcineva sa doreasca acelasi model imprimat pe acelasi tip de produs, de aceeasi culoare si de aceeasi marime.. Sper ca intelegeti ce vrem sa spunem :)

3. De 5 ani de cand ne ocupam de aceasta activitate, 99% din retururi s-au datorat alegerii gresite a marimilor tricourilor.

4. De aceea va rugam sa verificati cu atentie marimile produselor comandate! Cu o rigla sau un metru, dureaza doar 1 minut sa masurati un tricou care va vine bine si sa comparati cu tabelele noastre de marimi.

Multumim pentru intelegere!



Produsele achizitionate de pe Zebu.ro se pot returna conform O.G. 130/2000 completat de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, in termen de 10 (zece) zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Legea se aplica numai pentru produsele livrate clientilor prin curier rapid.

"Clienti" sau "consumatori" sunt numai PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Produsele care se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10, nu pot fi returnate, respectiv: "Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid." 

Comenzile ridicate de la sediul Zebu.ro cat si cele transportate prin intermediul personalului propriu, nu sunt considerate comert la distanta**, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat articolele pot fi vizualizate, verificate si acceptate, ca fiind corespunzatoare cu scopul si nevoile dvs.
**Extras din Ord. 130/200. Cap. 1, Art 2, a) Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta. 

 

Care este procedura de returnare?

- Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne contactati sunand la 0799.550.555  sau trimitand un e-mail la contact@zebu.ro.

- Conform legii, se pot returna produse personalizate doar cu modelele de pe site. Daca produsele au fost personalizate cu cerintele proprii clientului, ele nu pot fi returnate.

- Returnarea produselor se va face, fara exceptie, numai prin curier rapid (nu prin Posta) sau personal

- Daca produsele au prezentat defecte sau nu v-am trimis ceea ce ati comandat, transportul va fi suportat de catre noi. In celelalte cazuri (de ex. daca nu ati ales marimea potrivita), transportul il veti plati dvs.

- Pentru a putea fi returnate produsele trebuie sa isi pastreze integritatea fizica.

- Produsele vor fi acceptate spre returnare numai in ambalajul original intact.

- Nu sunt acceptate la retur produsele care au fost purtate, spalate, deteriorate sau folosite, care prezinta semne de uzura, consum, modificari fizice, cusaturi desfacute, lovituri, ciobiri, zgarieturi, defecte de orice fel si nu numai, si/sau mirosuri improprii (parfum, tutun, mancare, altele). 

- Clientul care returneaza unul sau mai multe produse, are obligatia unilaterala sa asigure toate condiitile necesare astfel incat atat produsele cat si ambalajele acestora sa ajunga inapoi intacte. Orice abatere de la aceste cerinte va atrage dupa sine refuzarea returului. 



Rambursarea sumei pentru produsele acceptate spre returnare

Produsele returnate vor fi schimbate sau inlocuite. Daca schimbarea/inlocuirea nu este posibila, veti primi contravaloarea acestora, mai putin cheltuielile de livrare/manipulare (daca ati beneficiat de transport gratuit) si taxele bancare, in termen de 30 de zile de la retur, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs.  

Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate pentru produsele returnate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume. 


Schimbarea/inlocuirea produselor sau returnarea banilor se va efectua numai dupa VERIFICAREA AMANUNTITA A CALITATII produselor returnate.


Nu acceptam colete cu ramburs - in cazul in care un colet a fost returnat cu ramburs, acesta nu va fi ridicat.


Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.